سایت روستای غیاثکلا

سایت روستای غیاثکلا

پایگاه اینترنتی روستای غیاثکلا دابو از توابع آمل - مازندران
سایت روستای غیاثکلا

سایت روستای غیاثکلا

پایگاه اینترنتی روستای غیاثکلا دابو از توابع آمل - مازندران

تیم فوتبال سردارشهیدجمال‌الدّین غیاثی

نکوداشت و تکریم شهدای دفاع از میهن و ارزشهای دینی در جنبه‌های مختلف آن ، صرفنظر از لزوم شرعی ، یک ضرورت ملی است تا نسلهای جوانتر طی آشنایی با شهدا و روحیات عالی‌شان و نیز با شناخت آرمانهای متعالی آنها ، بتوانند با برخورداری لازم از روحیه‌ی دفاعی و مقاومتی ، در مواقع لزوم بصورت مفید ایقای نقش نمایند.

در همین راستا مردم و دست‌اندرکاران غیاثکلا ، بمنظور ارجگذاری به مقام معنوی شهدای این روستا ، تاکنون توفیق نامگذاری دبستان روستا به نام شهید اسماعیل قاسمی و بهداری روستا به نام شهید سیف‌اله نوری‌زاده و مزیّن نمودن معابر روستا به نام هفت‌شهید متعلقه ، و برگزاری یادبود شهدا در آذر 92 به نام سرداران شهید( غیاثی و کریمیان) و نیز متبرک نمودن تیم‌ها و جامهای مسابقات ورزشی با نام شهیدان خیرعلی تقی‌زاده و عیسی محمدی و علی حسینی ، داشته‌اند.

خوشبختانه از سه‌سال قبل با همت و سرپرستی آقای علی(امید)پازواری (فرزند همسرشهید جمال‌الدّین غیاثی)، تیم فوتبالی تشکیل شد و نامبرده در جایگاه فرزندافتخاری این شهید ، آن تیم را به نام سردارشهید غیاثی مزین نمود. وبدین طریق ضمن ابراز علاقه و ارادت به پدرمقام خویش ، در خصوص تجلیل از مقام این شهیدعزیز ، گامی موثر برداشت.

این تیم از هنگام تشکیل تاکنون ، امکان حضور در 2 دوره از مسابقات گل‌کوچک که در چلاو آمل برگزار میگردد ، را بدست آورده است . وهرچند طی این دو دوره توفیق راهیابی به مسابقات نهایی را نداشته است ، ولیکن انتظار میرود که این تیم ، تحت تعلیم و رهنمودهای یکی از بازیکنان خویش (جناب آقای احمد فلّاح) که از بازیکنان لیک کشوری میباشد ، به درجه‌ای از مهارت و توانایی نائل گردد که در تمامی مسابقات امتیازات بالاتر و برتر را تصاحب نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.